<wstaw swoje imię> zawsze miał/a pasję do <wstaw swój obszar biznesowy>. Wiedział/a, że jego produkty/usługi są unikalne, a ich jakość stoi na najwyższym poziomie. Jednak od momentu, kiedy zdecydował/a się na uruchomienie firmy, nieustannie borykał się z intensywną konkurencją i niskimi cenami rynkowymi. Próby promocji za pośrednictwem agencji marketingowych okazały się nieefektywne.
Zapraszamy do poznania strategii, która nie polega na obniżaniu cen, ale na skierowaniu uwagi na szerszy rynek. Rozwiązanie, które pozwala generować więcej ruchu na stronie internetowej z różnych źródeł, zamiast polegać na jednym. Sposób, który pomaga stać się autorytetem w swojej dziedzinie, budować zaufanie i przyciągać klientów na różnych etapach procesu zakupowego.
Co to jest Formuła Większego Rynku?
Statystyki pokazują, że na każdym rynku około 3% ludzi jest zainteresowanych natychmiastowym nawiązaniem współpracy. Około 17% osób nadal gromadzi informacje przed podjęciem ostatecznej decyzji. Około 20% osób wie, że potrzebuje pomocy, ale nie wykazuje wystarczającego zaangażowania, aby rozwiązać swój problem, a 60% ludzi na danym rynku nawet nie zdaje sobie sprawy, że mają problem, który możesz rozwiązać.
Jak zaimplementować Formułę Większego Rynku w Twoim biznesie
Formuła Większego Rynku polega na dwuetapowej strategii. Pierwsza strategia polega na znalezieniu sposobów na generowanie i kierowanie większego ruchu do Twojego lejka marketingowego i sprzedażowego.
Nie możesz polegać tylko na jednym źródle ruchu. Na przykład, oprócz Google Ads, powinieneś również rozważyć ruch z marketingu afiliacyjnego, SEO i reklam na Facebooku. W przypadku problemów z jednym źródłem ruchu, inne mogą nadal przynosić wyniki, dzięki czemu Twój biznes nie zwolni tempa.
Praktyczne podejście do Formuły Większego Rynku
- Rozpocznij od małych kroków: Kluczem do sukcesu jest rozpoczęcie od małych, kontrolowanych działań. Zaczynaj od pojedynczego kanału, który generuje więcej sprzedaży niż kosztuje. Oczywiście, musisz najpierw obliczyć Koszt za Lead (CPL) i Koszt za Pozyskanie (CPA) dla swojego lejka marketingowego.
- Rozwijaj różne źródła ruchu: Kiedy Twój lejek marketingowy zaczyna przynosić zyski, zainwestuj część z nich w rozwój innych kanałów. Powtarzaj tę strategię dla wszystkich swoich kanałów marketingowych i porównaj je, aby zobaczyć, które z nich są najbardziej dochodowe.
- Optymalizuj swoje źródła ruchu: Kiedy już wiesz, które źródła ruchu przynoszą największą konwersję, obliczając ich CPL i CPA, skup się na trzech najlepszych i rozdziel między nimi swoje zasoby. Dzięki tej strategii, zawsze będziesz mógł polegać na jednym lub dwóch kanałach ruchu, jeśli jeden z nich napotka problemy.
Zmiana perspektywy – skup się na większym rynku
Większość Twoich konkurentów skupi się na tych 3% osób, które są gotowe do zakupu. Nie popełniaj tego samego błędu. Jeżeli chcesz zwiększyć swoje przychody, skup się na pozostałych 97% osób, które jeszcze nie podjęły decyzji. Twoim zadaniem jest przekonać ich, że są gotowi do zakupu i że to właśnie od Ciebie chcą kupić.
Formuła Większego Rynku to sprawdzona strategia, skuteczna w wielu różnych branżach. Zaprojektowana jest tak, aby generować więcej leadów dla Twojego biznesu i tym samym zwiększyć sprzedaż i zwrot z inwestycji. Jeżeli skupisz się nie tylko na tych klientach, którzy są gotowi do zakupu, ale na całym rynku, zyskasz przewagę nad konkurencją.
Bardzo ciekawi nas Twój biznes. Zacznijmy niezobowiązująco.
Wypełnij formularz, a przedstawimy Ci bezpłatnie nasz pomysł na działania marketingowe Twojej firmy.
[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]